استارت براي آشتي ملي:رحمتی و عقیلی در راه تیم ملی!

استارت براي آشتي ملي : پاسپورت رحمتي و عقيلي را گرفته اند/جلسه كي روش با مربيان فوتبال ايران

از مدت ها قبل  و با نتايجي كه تيم ملي در مرحله مقدماتي جام جهاني گرفت و  خيلي ها را از صعود مستقيم نا اميد كرد همه روي ماه خرداد و سه مسابقه فوق العاده سرنوشت سازي كه در اين ماه برگزار مي شود زوم كرده بودند.

تا پيش از اين هر گاه صحبت از احتمالات صعود به جام جهاني مي شد همه از «خرداد سرنوشت ساز» حرف مي زدند اما سر اهالي فوتبال به رقابت هاي ليگ و جام حذفي گرم بود و اينكه بالاخره ليگ آينده  16 تيمي است يا 18 تيمي.

در اين ميان كارلوس كي روش هم يكي دو بار مصاحبه مطبوعاتي مفصلي انجام داد و نگاه ها را تا حدودي متوجه تيم ملي كرد اما حرارت رقابت هاي باشگاهي  اجازه خود نمايي به او را نداد!

با اين حال از امروز كه نه ليگ برتري  وجود دارد نه جام حذفي همه نگاه ها به  بازي حذفي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا  والبته بازي هاي مهم تيم ملي  دوخته خواهد شد.در اين ميان اولين گام پر كردن فاصله اي است كه بين اهالي فوتبال و تيم ملي افتاده و شايد بهتر باشد در همان گام نخست فدراسيون فوتبال و كي روش دنبال آشتي ملي براي رسيدن به هدف بزرگي كه در پيش دارند،باشند.

ظاهرا استارت اين اتفاق خوب هم زده شده و گفته مي شود فدراسيوني ها پاسپورت دو ملي پوش جدا افتاده از تيم ملي يعني هادي عقيلي و سيد مهدي رحمتي را گرفته اند.اين اتفاق نشان مي دهد هر دو بازيكن كه بنا به دلايلي از تيم ملي دور ماندند  و اخبار حاشيه اي پيرامون جدا ماندن شان منتشر شد دوباره در ليست كلي كي روش جا دارند و فقط يك حركت  يا عزم ديگر از سوي سرمربي تيم ملي باقي مانده تا آنها  دوباره به جمع ملي پوشان برگردند و در اين سه بازي سرنوشت ساز كاري كنند تا ايران با تمام قوا به مصاف رقبايش برود و اندك شانس هايش بر اي صعود را پررنگ نگه دارد.

اتفاق دوم هم مربوط به خود كارلوس كي روش و تصميمي كه براي متحد كردن اهالي فوتبال گرفته  است.كي روش مي خواهد در جلسه اي با مربيان ليگ برتري و چهرهاي شاخص مربيگري در فوتبال ايران يك اتحاد  و وفاق كلي بين تيم ملي و طيف مربيان حتي آنها كه با خود او و تصميماتش  مشكل دارند به وجود بياورد كه اگر  اين كار ميسر شود مي توان تصور  كرد تيم ملي در شرايط بهتري راهي مسابقات حساس پيش رو شود.

بدون شك همراهي مربيان نامدار و محبوب در تيم ها و شهرهاي مختلف  مي تواند شرايط را براي موفقيت تيم ملي مساعد كند  و اين اتفاق خوب در كنار تجهيز تيم ملي به تمام نيروهاي توانمندش  مي تواند خرداد فوق العاده اي را پيش  روي كي روش و دوستداران تيم ملي قرار دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 ارديبهشت 1392 ا 15:40 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.